min pojkvän.

Vad vet du om din pojkvän?

vad heter han:
Lars Jimmy Nilsson

vad har han för favorit färg:
blå

vad har han för ögonfärg:
bruna, hihi.

klädstil:
det snyggaste!

har han färgat håret nån gång:
tror inte det..

har han klippt sig någon gång:
jaa

har han piercat sig:
ena örat, fast den är borta nu!

dricker han:
japps

vad heter gatan han bor på:
lillemånsväg

vad har han för mobil:
en sony ericsson vet inte de sista siffrorna

vad vill han bli när hon blir stor:
rik och bäst, det vill väl alla?(:

vad har han för färg i sitt rum:
2 olika färger, vit och någon brun

har han någon/några systrar:
japps, bara äldre!

har han någon/några bröder:
japps,

vad är hans favorit mat;:
mc donalds? ;D

vilken mat hatar han:
inte en aning ;p

vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon:
köpa mat! ;)

vad brukar han göra efter jobb/skolan:
träna mycket och umgås med sina kompisar och mig väl, hihi <3


vad brukar han göra på helgerna?
spela innebandy, va med mig&kompisar, kolla rögle.

vad har han för musiksmak:
han gillar mycket dunkmusik, haha. techno eller vad det kallas.

när och hur blev ni tillsammans?
den 13 december 2008 (v)
vi träffades ute, allt är fridas fel! ;p
men jag älskar min sötnous.

hur gamla var ni då:
16& 17 år gamla (:

hur upptäckte du honom:
ja, man kunde inte missa honom, mums! ;)

vad påminner dig om honom?
jag vet inte riktigt, men typ choklad som man bara vill äta upp för det är så gott (:

vad var det första han sa till dig: 
okej eller något, och så fick jag ett litet leende, hihi 

vad brukar ni oftast skicka sms om:
allting, typ om hur kär jag är i honom? :)

vad kallar du honom:
jimmy, jimmyboy, sötnous, älskipälski.. massa

vad kallar han dig:
kajsa, yeeeah! ;p

varför kallar du honom det:
för att jimmy är hans namn jimmyboy är tufft och allt annat kallar jag honom för att jag vill det! ;D

varför kallar han dig det:
jag vet inte, kanske ska fråga honom varför han kallar mig kajsa? ;p

idrottar han:
typ alltid. ;p

vad för något:
fotboll& innebandy

vad har ni gemensamt:
hoppas på kärlek och båda älskar totti, aight? haha ;D 

har han bdb:
jadå

hårfärg:
brunt,

om han skulle haft motsatsen till vad du har, tror du han skulle passa i det:
han har det, hihi.

vad har han för sysselsättning:
fotboll, innebandy, blaablaaablaa! ;p

när fyller han år:
18 juni

om du skulle ge han en blomma när han fyller år vad skulle de vara:
hmm, typ 327 olika! :) men alla röda, hihi.

varför just det:
för det är fint med röda blommor!

om du skulle beskriva honom med 3 ord, vad skulle de vara:
sötast i världen

vilket år är han född:
1991

gillar du honom:
oh ja!

Slut, haha. (v)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0