usch

Hej,
har inte skrivit på länge på grund av att jag inte har orken. Det har väl hänt så mycket och sen när jag väl ska sätta mig ner och skriva ett inlägg så orkar kajsa inte det! Jag orkar inte heller med skolan just nu. Usch, det är verkligen inteför att jag tycker det är svårt eller något sånt, aldrig! Typ motsattsen och jag hatar det!

Imorgon ska jag i alla fall va med mina pinglor, och vi ska ha så jädrans kul. Vi tre satt i ett rum för oss själva idag och bara planerade och planerade och jobba matte! Jag har fixat mina grejer nu! haha. Anna och pommelipommis, love u. hihi

Igår så hade jag och jimmyboy en månad ihop, hihi. och jag blir bara mer och mer kär för varje gång jag träffar honom, hihi. ♥ I och med att det var en månad så fick jag en stor och fin ros av honom, hihi. och han fick 12 kr av mig till bussen hem! haha ;) lite romantisk är jag allt! haha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0