Söndag.

jag är kass på att uppdatera!

jag tänkte i alla fall berätta vad jag gjorde igår!
Jag vaknade upp hos jimmy, sen så åkte jag därifrån vid typ halv4.
Runt 5 gick vi hem till burmans och käka för att bettan fyllat år!
Sen Så stack man hem till emil andersson som hade lite fest, haha!
var tvungen att sticka därifrån för någons pappa kom och allt blev klabb!
så jag, malin, bure, maria och malin stack hem till burmans igen.
Där det dansades och hela köret! haha. Jag och malin lärde patrik och
pappa nya danser, haha! OCh typ 12 på natten fick pappa och patrik för sig
att dem skulle hem till oss och gympa, haha ;p. ja, knepon! ;p och ja..
sen orkar jag inte bry mig mer.. haha.

Nu i morse var det träning, had emycket kondition, och sen spel, hihi.
Nej nu ska jag kila, puss ;*

Kommentarer
Postat av: marielle

självklart får ni komma på min student, NI ÄR JU VIP's :D haha. <333

2009-01-19 @ 21:19:27
URL: http://fransina.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi, tacks millan :) läste det i din blogg :) <3<3<3

2009-01-24 @ 21:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0