snart torsdag..

har nyss kommit hem från klippan, var och hämtade Wilmer, han hade tränat fotboll med stidsvig, woow! det tycker jag är bra, för min bror var så duktig när han spelade. Jag körde till och med dit, hihi. Jag börjar bli riktigt duktig nu, haha.

Har även varit och tränat själv idag. det var skoj som alltid, träningen gick skit fort. Det är rätt synd, först tar det en timme att åka dit och hem och så 1½ timmes träning som bara känns som en halv timmes träning. Usch. Men förhoppningsvi blir det längre till sommaren!

Nu är det snart tordag och jag längtar! Först på morgonen imorgon kommer halmstad ner och vi ska träna med dem, sen blir det väla, hihi. Så jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll så blir det en ny dag snabbt, haha. Hej och puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0