nyår och lite till.

Hej!
har inte hunnit skriva på väldigt länge, eller jag har inte
riktigt haft orken. I Sov med frida larsson från tisdag till onsdag
sen på onsdag morgon åkte jag hem till jimmy älskling ett tag
och sen var jag hos burman och fira nyår. Sen hem och så kom lite folk
hit. Bland annat pommer och sandra, sen fick vi ryck och skulle in till klippan
Så vi ringde och beställde taxi, och det kom ingen taxi jävel
så en som var nykter hos burmans körde oss tillen fest i klippan runt 11.
När vi kom dit blev vi ju naturligtvis inte insläppt, eller jag blev men inte pommer
och sandra :s Så vi skulle sticka till en som hette gustav, men det blev inget
med det så vi stack hem till emma i stället. Men när klockan var 00.00 så gick vi.
Och frös gjorde vi också, jag och pommer spenderade typ nästan hela den kvällen ute.
Och jag fick träffa min älskliiing jimmy också, mysigt att få spendera mitt nyår med honom
och pommer i alla fall! Så var vi hos emma i typ 1½ timme och sen blev vi utskickade
så ringde jag och pommer efter en taxi och där va typ 1 timmes vänte kö, så
jag ringde till frida så kom hon. Sen gick timmen och där kom ingen taxi, fy fasen vad vi frös!
Vi ringde till alla möjliga men de hade druckit, till sist hade marias mamma fått köra oss hem
(wilmers flickväns mamma) och vi var dessutom för många i bilen. Så jag, pommer och frida
stod 1½ timme ut och vänta. Jag lovar, jag kände inte mina fötter då ;p
Så var vi väl hemma runt 3 någon gång, jag var skit trött och alla andra pigga, haha!
typiskt när jag är trött! men jag lyckades knoppa in endå ;p.

Pommer sov här och dagen efter vakna vi typ halv 1, har aldrig vaknat så sent innan! wooow ;)
Sen vid 5 typ stack jag till jimmyälskling och vi kolla film åt choklad och slogs ;) haha.
Sen sov jag där och vaknade 11 i morse och då var han också tvungen att vakna! haha :D
Sen kom pappa och hämta mig runt 3 halv 4 och sen har jag inte gjort mer än att ätit taco,
mums! :D Ska kolla tv med mammaochpappa ikväll och bara gråta för att mina gullungar ska till
gothia imorgon, jag kommer sakna er helt sjukt mycket pommis och jimmy <3. Hoppas det går bra för er! (v)

Nej nu ska jag gå! Puss på er ;*


nyårs bild på mig! ;d

Kommentarer
Postat av: pommer

vi hade kul på nyår ändå :D hihi.

ååh tack så mkt kajsa att du stöttar oss haha :)

<3 <3

2009-01-03 @ 23:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0