måndag

Dagen har gått ganska snabbt fram till nu. Var i skolan, hade gympa på morgonen& där hade vi lite lekar, lite fys och boxning! fy vad kul det var, haha. Jag och pommer är bäst, och vill ni se mig boxas fråga efter en film av tobbe i klassen, haha! han spelade in när jag och pommer boxades! haha. usch! Sen efter det hade vi matte prov, det var rätt så rejält svårt ;p. sen klassråd och sen var dagen typ slut, skönt med en snabb dag i skolan! Var hemma runt 4, gick upp på mitt rum fixade lite sen åt jag och ungefär kvar över 5 åkte jag och pappa ut med bilen för jag skulle köra, körde i hela 2 timmar, riktigt grym är jag nu! haha, eller pappa tyckte jag var duktig i alla fall, hihi. Åkte och hämtade Wilmer i klippan hos maria och sen fick han köra hem, när jag kom hem var det bara ut att gå med frida larsson på dirren och nu sitter jag här. ska strax hoppa in i duschen.

Jag älskar min pojkvän, mest ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0