lördag/söndag.

Nu har jag inte skrivit på länge så får väl göra en uppdatering.

Lördag: jag gick upp 9, för att fixa mig och ära lite frukost, det var tänkt att jag och frida skulle vara i klippan halv 12. Men klockan ticka på och den blev 12 innan vi var där. Så träffade jag jimmyboy och lite andra människor, så satt vi och kolla på åbys p16 lag. Dem förlorade tyvärr, men annars var dem duktigt. Efter den matchen var det a-laget som spela och jimmy var med där så jag kolla på den matchen också, tyvärr förlora dem också. med 10-9, usch! så nära, dem ledde med 9-8 men sen vänder motståndar laget och vinner! Jimmy var kalasduktig, tyckte jag! Sen stack vi och lämnade frida vid bussen, hon klarar aldrig sig själv! haha. Och efter det åkte jag och jimmy hem till honom. Vi var där ett tag sen åkte vi och handla lite mat med hans syster som gjorde skit god mat, mums! Sen kolla vi på tv och mös en massa, från början var det inte tänkt att jag skulle sova där, men det slutatde så. Och vi hade jätte mys, hihi. ♥

söndag: Mamma ringde och väckte mig halv 9. För jag skulle ju som sagt och träna klockan 11. och jag och frida skulle egentligen ta bussen till hbg, och den gick halv 10. och träning började 11, ee,nej tack! ;p. så pappa kom runt kvart över 9 och hämta mig, vi åkte hem jag åt frukost byta om och runt 10 stack vi till fotbollen och var där en halv timme innan. I och med att mamma och pappa var i göteborg så var vi tvungna att ta bussen hem också, och den gick inte förren halv 3 och träningen slutade halv1, så vi fick vänta i 2 timmar, under denna tiden duscha vi och byta om, gick till Maxi och handla lite mat sen var det bara 10 minuter kvar när vi väl var vid bussen! så tiden gick rätt fort. runt 3 var vi hemma, haha. Jobbig dag. Men mamma och pappa kom hem med en bil, en silvrig saab, det är det enda jag vet! ;p haha.

Nej nu ska jag gå, hoppas ni orkar läsa allt, haha. Puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0