let's dance.

Nu har kajsa tränat, ätit taco och kollat let's dance, och jag känner mig faktiskt lite trött. Efter att ha varit uppe till typ halv 3 inatt och vaknat 12 i morse, så brukar jag inte vara trött vi denna tiden, men man lägger väl sig i sängen med datan och så tickar tiden på snabbt som in i bara.

Imorgon blir det till att gå upp tidigt, har ställt klockisen på 10.15 för att jag ska hinna fixa mig och äta frukost och sedan dra till klippan där först åbys p16 lag spelat match och sen deras hj18 lag (?) , jag har inte lärt mig riktigt vad dem kallar sig ännu, men det är i alla fall samma lag som jimmyboy spela i, hihi. Nu ska jag dra datan till sängen och lägga mig där, pusspuss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0