anna&amanda

Har varit med mina två snäckiar anna och amanda idag, har varit super kul! Först hade jag och anna fotboll i skolan, vi var 4 pers då, yeay. slutade runt tio åkte tillbaka till skolan så var vi där vid 11 och vår buss gick runt kvart över 11 till väla, så vi tog den bussen och åkte till väla och var där någon gång runt 12, och då åt vi mat, mums! vi var riktigt hungriga båda två. Sen började vi kolla i lite affärer och så, sen runt 1 kom pommis! mysmysmys hade vi. Jag älskar att umgås med er (= Någon gång runt 4 kom även frida (syster) och gick med oss, vi hade skita kul! och halv 7 tog vi alla fyra bussen hem till mig. Vi åt pariare förutom pommer som naturligtvis skulle ha fil& flingor! haha ;p. Sen stack jag, pommer och anna upp på mitt rum och fixade lite inför imorgon, så det kommer bli världens bästa dag, typ ;d. Sen cyklade vi och lämna anna på shell där hennes bror skulle hämta henne och jag och pommer cykla hem. Jag fixade hennes naglar och vi skrattade en massa som alltid! haha. Runt halv 10 - 10 åkte hon hem, boo! Saknar dem båda två redan! haha. Och har nyss färgat fridas hår, hon blev inte riktigt nöjd, tyvärr.

Imorgon blir det att följa med pommer hem till henne med anna! :D sen ska vi fixa och trixa där lite, spela typ mariocart eller vad det heter ;). Och runt 4 ska jag hem, äta, klä på mig till fotbollen packa och lite så, förbereda allt inför kvällen, sen runt halv 6 ska vi ta bussen till träning. Sen efter träningen smäller det! iiih, vad jag längtar. Nej nu ska jag gå.

Måste bara skriva att jag köpte
en jeans jacka
två tröjor, eller tunikor
ett skärp
ett linne.
Super nöjd! (:

+ tack anna och amanda för idag, jag älskar er, hihi ;*

Kommentarer
Postat av: pommer

jag älskar er, alltid så jävla kul <3 :D

2009-01-31 @ 14:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0