7 januari

I natt sov världens bästa pojkvän här. Igår så gjorde vi typ inte så mycket, kolla film och sånt. Jimmy och frida mötte varandra på fotbollsspelat ;p. Frida vann en gång :o vafasen! han har aldrig låtit mig vinna :'/ haha. Sen idag har vi typ tagit det lugnt bara. Väckte jimmy 10 i morse, hihi (a)  Han stack härifrån vid 7 kanske& jag saknar honom redan! booo..
Ska kolla på lördag när han spelar innebandy, hihi. ;*

Imorgon blir det bio med min pommis, undra vilken film vi ska se.. Spöket laban är jag väldigt sugen på! haha. Frida är och kollar på Australia nu, så får se vad hon tyckte om den. Men trailern värkar inte så värst bra.

Kommentarer
Postat av: frida

jag vann aldrig ;p

och jag ska med&kolla matchen (y)

och filmen var faktiskt bra :D

2009-01-07 @ 21:34:05
Postat av: kajsa

jo, du vann en gång, väl, sista?

2009-01-08 @ 00:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0