torsdag.

Sitter i skolan nu, ska strax ha speciall idrott med teori i skolan. Skönt att slippa spela på grus och sedan snö på det! Och min tå är rejält svullen, jag förstår verkligen inte vad som hänt med den, den är stor och rund som en potatis! och värker, ajajaj! 

Slutar klockan 11 idag på grund av att jag inte hår språk i eftermiddag, så jag tänkte åka hem och kanske äta något och sen sticka till jimmyälskling <3, Sen ikväll efter jag varit hos honom ska jag förmodligen sticka in och sola  också, det behövs!

Imorgon är det fredag och sista dagen innan lovet, yeeey! kommer verkligen ta vara på lovet och göra det jag vill. Längtar till sommaren och till att börja tvån!  Nej nu ska jag gå, Puss! ;*

Jimmy, jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0