pommerlipommis.



En vän som dig skulle jag bara kunna drömma om att få, men nu har jag dig och jag tänker inte
släppa din hand förren vi båda försvinner härifrån och inväntar himlen. Du har ett hjärta av guld
som alla bör uppleve, du är verkligen hur snäll som helst, det går inte att beskriva. Du har uppnåt
något för mig som jag egentligen inte trodde att någon skulle kunna uppnå, men du har
lyckats och gjort det med bravuer, du är bättre än bäst. Du är min sol, pommis.
Utan dig skulle jag inte kunna leva. Du kan lita på mig till 150% och jag kan lita på dig också, tack!

Du är som vindarna,
som vågorna,
som fåglarna,
som blommorna på marken.
Du är min ledstjärna och min bästa vän.

Kommentarer
Postat av: pommer

awe, va gulligt skrivit!

du vet inte hur glad jag e över att fått lära känna dig kajsa! du är riktigt snäll och du lyssnar alltid vad man säger och visar att bryr dig, <3 du betyder riktigt mycket för mig ska du veta och jag litar på dig till 110 %. vi har alltid så kul tsm :) fan va jag tkr om dig bästaste (v)

2009-02-16 @ 00:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0