Min söndag.

Söndag idag igen, har hänt ganska mycket idag, och dagen är inte slut ännu! Vaknade klockan halv 9 bredvid världens bästa pojkvän. Låg och prata lite sen runt 9 gick vi ner och åt frulle& kolla skidskytte, boo! I alla fall, en svensk kom etta, och detta gilla då Jimmy väldigt mycket. haha, När det var slut gick vi upp, jag byta om till fotbollskläder och han la sig i min säng! haha, så åkte jag på fotboll och han låg kvar och kolla skidskytte, träningen vara till halv1 och klockan 2 skulle HIF ha träningsmatch mot något danskt lag, själv stod man ju typ ½m från Henrik Larsson i typ 10 min, haha, yeeah (H) Jag och Frida var hemma runt 3 sen halv 4 åkte vi och kolla på hj18 match, där jag såg att jimmy gjorde två mål och när vi gick stod det 6-3, vi gick tidigare för att inte missa bussen. Och nu sitter jag här och runt halv 8 ska man åka till pommer för vi ska på bio i Helsingborg, hihi. Vi ska se den filmen "i taket lysesr stjärnorna". Det sägs att den är bra. Men nu ska jag gå, puss;*


tack för igår, älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0