Helgen..

Ska berätta lite om vad som hänt i helgen!
Fredags; Skulle till olander på kvällen. Förfest innan bahnhof. Så vi kom dit vid halv 9 ungefär, och sen vid 9 skulle vi ta tåget till helsingborg för att sedan byta till ängelholm, var på bahnhof typ halv 11 eller något sånt. Var där med mina favorit töser, anna& pommer, jag älskar er ♥ när vi skulle hem körde vi bästaste pommer hem och jimmy följde med hem till mig och sov här. somna typ vid halv 4 något. blää!

Lördag;
Vaknade typ 10. Halv 11 gick vi ner och åt frukost ungefär, sen skulla pappa köra oss till jimmy runt halv 1 för klockan 1 hade han samling för han skulle spela innebandy. Frida larsson kom när jag satt där och tittade, hihi. Dem förlorade tyvärr, men jimmyälskling var väldigt duktig :) Efter matchen åkte vi hem till han, han åt och jag kolla på, haha. Sen tog vi bussen hem till mig. La oss i soffan och somnade, hihi. Skönt! Sen blev vi väckta för vi skulle äta. Efter någon timme stack vi till shell gör att köpa gottis, träffade frida och danne där så vi fick skjuts av dem hem, hihi. Kollade på körslaget och team hanna vann. Jimmy ov här inatt också, mysigt.

Söndag;
Vaknade runt 9 för jimmy skulle ta bussen hem kvart i 11 och vi skulle hinna med att äta och få upp jimmy! vilket var det svåraste, haha. Och nu har jimmy åkt hem :( och jag sitter här och klockan 12 ska man va på klubben för vi ska äta tillsammans och sen blir det match! Vi ska vinna!
Nej n umåste jag gå och fixa mig lite, puss!

Älskar min jimmypojkvän

och amanda, du är bäst! hihi loveu <3

Kommentarer
Postat av: pommer

du är bäst :) <3

2009-02-07 @ 23:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0