Helgen

Dessa sista dagarna har gott skit fort! Hár inte hunnit med klockan riktigt, och nu sitter man här halv 12 på en söndag och känner ångst för att det är skola imorgon, jag vill verkligen inte!!! Längtar till 1;an är slut så man får börja två och de valen jag gjort! Så jag får göra något som jag tycker är kul.

Efter träningen i lördags stack jag och pommer på fest till simon (?) han gick i wilmers och albins klass i alla fall, och det var skit kul. Tyvärr var vi inte där så läänge. men skit i det. Nu längtar man till pommers 17-års fest och den ska firas! ;b.

Lördagen var jag och kolla på jimmys innabandy match. Dem spela lika mot förslöv, 3-3. Och min underbara pojkvän gjorde mål ;*.Närjag åkte hem därifrån var det langos som gällde med burmans, ofc! ;p Sen runt 6 stack jag till åstorp där jag mötte pommer, vi stack till oj och handla lite, sen hem och kolla melodifestivalen, och film. Efter det stack vi in till åstorp och var hos en kille där och hade det roligt! Vi spela en massa kort. haha. Det var medt jag, tuve, amanda och zentio som spela, men det var kul ändå! ;b. Vid 2 kom fridis och hämta oss och körde oss till pommer, tack så jätte mycket fridis <3 det var verkligen guldvärt <3 Somna på dirren när jag kom hem till pommer.

Och nu sitter jag här, ska strax hem, ladda lite inför match. Och sen vid 2 bär det av mot bussen och sen samling kvart i 3, Sen är det match. hihi ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0