EN LISTA AV KAJS

FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? friidrott på tv
HAR DU DVD-SPELARE? jupps
HAR DU GOTT BORDSSKICK? haha, det är bara förnamnet! jag är super fräsch vid matbordet!
KLIAR DET NÅGONSTANS? nej
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Typ senapsgul, inte min färg!
NÄR SKAFFADE DU MOBILETELEFON? typ 4;an.
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Min pojkvän är rätt snygg!
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? tandkräms smak
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? ibland! (:
ÄR DU KÄR? Superkär!
SAKNAR DU NÅGON NU? ja, mina bästa vänner& min pojkvän.
VAD HAR DU GJORT IDAG? Vaknade med jimmy, åt frulle, spela fotbollsspel, sov, tränat, kollat tv.
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL? Sova, kolla tv.
VAD VILL DU HELST HA NU? En massa pengaaar!
VAD LYSSNAR DU PÅ NU? Tv;n
VAR ÄR DU NU? I min säng
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT? I lördags på alla hjärtans dag!
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN? träna, festa, träffa jimmy& pommer, spela match
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG? Oh, ja! något otroligt
VEM PRATADE DU MED SENAST? Mams <3
VAD PRATADE NI OM? Hon sa att vi skulle ställa ut fotbollsspelet i garaget och sen berättade hon för mig att hon älskade mig, hihi ;*
VILKA ÄR DITT FAVORITPAR SKOR? Mina vita convurse
VAD GÖR DU? Kollar GE-Galan, och bara väntar på att frida ska få lägenheten!! haha.
ANVÄNDER DU LIPSYL? never,.
GILLAR DU ATT BADA? Havet är min favorit!
ÄR DU ARG OFTA? Sällan!
VILL DU HA BARN? jupps, trills! :)
GILLAR DU DOKUMENTÄRER? det beror på..
BORDE MAN RÖKA PÅ PUBAR? nej..
ÄR DU STOLT ÖVER DITT LIV? Ja, det är jag :)
VILKEN STAD VILL DU ÅKA TILL I SKRIVANDE STUND? New York
VAD KÖPTE DU SENAST? Bio biljetter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0