onsdag eftermiddag

jag är sjukt trött, mår illa och har ont i huvudet, kan det bli värre?
vi har nu varit och spelat innebandy och så har vi varit på familia en
runda, frida skulle beställa tid till linser och sen åt de lite ;p
såg att h&m är på gång att öppna där,  owh jag längtar!
Just nu ligger jag på golvet på en madrass, har börjat sova så dåligt
i min säng så jag har lagt två madrasser på golvet och sover på dessa nu;p
vi ska snart köpa nya säng, haha.
Det skulle egentligen varit träning idag, men den blev inställd, hade ändå
inte orkat.
Just nu väntar jag bara på att det ska bli en ny dag. Känns som om
det inte kommer att hända mer på denna dagen,
Nej nu ska jag gå, puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0