sista dagarna på lovet..

Heejs. har inte skrivit på länge på grund av att jag har haft
väldigt mycket att göra dessa sista dagarna på lovet.
I onsdags skrev jag väl senast så jag tänker berätta vad jag gjort sen i
torsdags.
Torsdag ; Var med Amanda pommer, vi hyrde filmer och åt i åstorp
var där till typ kvart över 9, Vi kollade på thtiller filmer, usch vad läskiga ;p
det är verkligen inte min typ av film. haha. Den ena var midsomer och I know who killed me
den midsomer filmen var en dansk svensk film, den var lite lääskig.
Vi åt mat på milano i åstorp beställde kebab sallad som var väldigt goood.
Fredag; Jag var först på ullared med mamma, frida och wilmer
vi var på ullared till typ 3 eller något frida och wilmer blev trötta på det och börja
klaga på att vi skulle hem, men jag och mamma ville stanna, vi var långt irfån klara
och jag hitta inte hälften av vad jag ville! jag skulle ha skor utanför men det fick jag inte kolla
på, så på vägen hem körde vi inom eurostop eller vad det heter i halmstad ;p
så gick jag in på intersport och kolla efter skor och jacka, men de hade värken eller!
sur var jag ;p. haha. Frida köpte ett par fina skor inne på affären bredvid, klackisar haha.
Var hemma vid halv 6 ungefär, sen vid halv 7 kom elin till mig. Och jag fixade mig och hon
hjälpte mig lite och så, någon gång vid kvart över 7 så åkte vi till emma i kvidinge.
owh, hon var så snäll, och vi tre hade så kul tillsammans. det måsye vi göra om någon gång!
haha, hemma hos mig, med is ;). haha ;b .
Sen vid kvart över 10 bar det av till bahnhof och tiden gick skit fort, hade riktigt kul! det ska ni veta tjejer <3
Var hemma vid 3 ungef'är
Lördag; Var på väla på dagen, köpte en jacka :) finally, haha. Sen två tröjor och en väst eller vad man ska
kalla det ;p och ett par öronhänge.  Var hemma vid halv 4 - 4 då var det bara till att börja fixa sig direkt
för man skulle in på halloween party hos burmans, haha. Betina var riktigt räälig, hon hade verkligen lyckats.
Gick hem vid halv 10 - 10 någon gång och sen hoppa jag i sängen och somna.
Söndag; vakna halv 9, sen tog man bussen halv 10 till berga för att börja träningen 10,
mitt cp knä dampa sig och det gör så ont när jag anstränger det, hoppas det går över
snart. Sen tog bussen hem halv 1 och var hemma vid 1, mamma hade gjort fika till oss när vi kom hem,
mums. När jag kom upp duscha jag och sedan börja jag städa min byrå, slängde en massa och hitta
även saker jag varit av med ;b. haha. Så var jag klar med det 2 timmar senare typ ;p. haha
Och nu sitter jag bara här och tänker på imorgon, vi ska bada på gympan! ööö, jag vill inte :/
Men nu ska jag inte skriva mer, då blir det bara ännu jobbigare att läsa ;p. måste börja skriva oftare och kortare ;p
haha. Pussisar ;*


-lite bilder sen igår. (halloween fest)

- bilder sen emma i fredags <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0