Söndag kväll.

Nu är redan helgen slut och jag vill bara att det ska bli helg igen.
Imorgon är det först idrott och sen har vi matte prov, wish me luck! haha.

Sitter just nu och kolla på parlamentet, ööö säger jag bara! haha ;p
ibland skrämmer det programmet mig, eller i alla fall personerna
i programmet ;p.

Idag har jag typ inte gjort någonting alls, har typ pluggat matte hela dan.
Kom hem vid 1 stack upp på rummet satte mig vid daten i 10 min
sen hoppa jag in i duschen. När jag var färdig duschad började jag plugga till typ
2. Sen fira vi pappa, han fick en film av mig (hotet) haha. Sen det vanliga
av mamma, strumpor, morgontofflor, ja n ivet det vanliga ;p
Sen typ kvart över 2 stack jag upp på rummet och börja plugga igen,
non-stop till typ 5 halv 6. Blää! Sen satte vi på filmen pappa fick av mig.
Den var på typ 10 min sen gick pappa sen kom han inte tillbaka
så det var nog ingen uppskattad film precis ;p. haha. Men mamma älskar såna
filmer så hon jag och wille satt och kolla hela :D den var faktiskt rätt bra (:

Nu ska jag sluta skriva för idag. Blir kanske något inlägg innan jag sticker hemifrån
imorgon bitti :) Jag ska nog plugga lite matte till, haha. ööök! Iallafall Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0