snart.. snart. (v)

(innan du läser, tryck på länken för musik, det blir bättre då, tack! (: ) ♥
http://www.youtube.com/watch?v=ocw0eBMJh-8

Du är den största stjärnan för mig, det finns ingen som betyder så mycket
för mig som du gör för mig, skulle aldrig kunna släppa din hand och ge
bort dig till någon annan som inte förtjänar en så bra vänn som dig, aldrig
i hela mitt liv att jag skulle kunna göra det. Du är min sol på dagen
och min måne på natte, utan dig min bästa vän skulle jag inte kunna
leva. När vi någon gång försvinner ska vi sitta där uppe på varsett
moln och kolla ner på alla tillsammans och skratta, göra det vi är bäst på, tillsammans.
Vi ska aldrig skiljas, inte ens där, inte ens när allt är slut för mig eller dig.
För vi ska fortsätta leva tillsammans. Föralltid, i alla evigheter. (v)
Mitt hopp här i livet är att jag ska få leva tillsammans med dig, dig min bästa
vän. Den vän som jag nu känt i typ 7 år och som jag ska känna länge till.
Så länge solen lyser och fåglarna kvittar finns jag här, här för att
prata om allt, för att trösta dig, för att få hitta på de roligaste grejerna med dig
eller helt enkelt för att bara vara här med dig. Jag skulle kunna skriva en uppstas
om dig och mig och allt som vi gjort tillsammans, men det går inte att förklara
allt roligt vi gjort tillsammans. Det skulle ta år och nätter att förklara,
jag skulle hinna vara död innan jag var klar. Och de minnena
alla de minnena med dig, de ska jag ta med mig i graven.
Dem ska få ligga där med mig och vi ska färdas tillsammans.
Nu när du blir 20 förstår jag att det kommer att hända saker i ditt liv, och det är jag
fullt förstålig om, men så länge jag får veta att du mår bra och att du har det bra
så är jag fullt nöjd. Jag skulle inte kunna bli mer nöjd, kom ihåg det frida,
så länge du mår bra och har det bra, så gör jag det också. Jag hoppas att vi
aldrig kommer att gå åt olika håll, och om vi ska det för att vi måste så
vill jag att du ska veta att så kul som jag haft med dig kan jag inte förklara.
Det avr du som gav mig ett liv under en stor del av uppväxten. Du stod bredvid mig när jag
var som jobbigast i trotsåldern, men det var även du som jag kunde dela allt med.
 jag älskar dig absolut mest bästis.
Kajsa och Frida i vått och torrt i evigheters evigheter.
Frida Emilia Larsson, du kommer att finnas i mitt hjärta föralltid. kom ihåg det. ♥
(bilden på oss i mitten är från när frida fylla 18, har för mig det, två år gammal bild då :).  I love you)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Awe kajsa.

får ju tårar i ögonen av allt detta fina du skrevit :) du är bääääst! Älskar dig mest, du ligger så nära mitt hjärta man kan komma<3

2008-11-17 @ 18:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0