onsdag och torsdag!

Hade inte tid till att skriva igår så jag skriver idag för igår ;)
Igår kom jag hem vid 4 och så gick jag upp på mitt rum och sat där lite
sen kom pappa hem, så gick jag och prata med honom om mitt knä
och jag hatar mitt knä, har fått ont i det igen! det fungerade utan problem att träna i söndags
men nu gör det förbaskat ont igen. Så jag träna aldrig igår. Jag tog det lugnt och var ute
och kolla på när de andra sprang, duktiga var dem, iallafall min syster :) thihi.

Idag så kom jag hem vid 1, hade stuga idag och har inget att göra där.
Så fixa jag mig lite och så sen kom snutte <3 Vi åt även pizza idag!
hihi. Sen stack jag med pommer på rögle, och de vann såklart med
4-3 tjoho! duktigt rögle :) jag älskar att umgås med pommer! ;)
hon är bäst den lilla loppan, haha ;D. Nej nu ska jag sova imorgon blir det
till att sitta i en bil länge för vi ska till tyskland, ochjag kommer sakna några
personer. Puss på er;*♥

Kommentarer
Postat av: pommer

älskar att umgås med dig också :) du är bäst <3 vi har alltid så kul :D

2008-11-28 @ 16:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0