mmm..

...taco! Ikväll blir det taco, egentligen skulle vi haft
vårrullar, chicken nuggets ich ris, men jag fjäska lite för
pappa och sa att vi inte skulle vara hemma på fredag
i och med att det är lagfest då så kunde vi ha det idag
istället, och min pappa kan verkligen inte säga nej
till godsaker, haha ;p. han nappar på allt.
Sen när mamma kommer hem kommer hon bli så
förvånad, taco äts ju bara på fredagar i vår familj,
men inte längre. haha. Sååå gott!
Frida och mamma kommer nog snart hem och då
blir det mat.

Sitter och kollar på Jerry Springer nu, haha. sicket sjukt program ;p
Det är rätt roligt att se på när de har slagge ;p. Det handlar typ
om att en tjejs pojkvän lämnat henne för en annan och det är
en kille. och så ska de ha slagge m.m. haha. så sjukt! ;p
Ibland undrar man om det är uppgjort ;p Nej nu ska jag gå
igen, Puss!


Kommentarer
Postat av: sarah

du får kolla in min blogg då ;) kul att du bloggar! puss sarah.

2008-11-12 @ 19:47:40
URL: http://myrann.blogg.se/
Postat av: elin

gött me tacos, det borde man äta varje dag

2008-11-12 @ 20:08:29
Postat av: Anonym

alltid, minst två gånger om dagen! mums ;b

2008-11-12 @ 22:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0