måndag

Hejs, nu har jag nyss kommit hem
och jag sluta kvart i 3 :o helt jädrans sinnessjukt
min buss var dessutom typ en kvart förrsenad
så bussen gick också inom Munka så den var propp full!
Jag åkte buss hem med elin, och vi hade lika skoj som vanligt
skratta och hade oss ;p. haha. 

Idag i skolan så gick jag och pommer och kolla på skor till mig
det blev ett par vita converse, vet inte riktigt om det är min stil ;p
men det får tas ändå nu, väl? ;p haha.
 Idag simmade vi i skolan och jag fick döa ont i knäet
så var tvungen att hoppa av, det gör typ ont från och till
usch avd jag hatar det. Får se hur det känns imorgon på träningen
:/ skulle till skolläkaren i morgon så hon skulle kolla knäet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0