Lördag och söndag ..

Heejs på er!
Söndag idag och skola imorgon, denna helgen har gått sjukt snabbt.
I fredags var ju jag på lagfest och det var ju hellyckat och skit kul!
Och igår var jag med pommer. Kollade först hennes match
de vann med 4-2, och pommer var bäst! (: hihi.
Efter det stack hon hem och duscha snabbt och fixa sig lite sen
åkte vi till rögle och kollade på dem. De förlorade tyvärr med 2-1
men de var bara ett jävlans oturs mål! :/ Andreas Andersson fick komma
in efter att Liv blivit skadad, och Andreas har ju spelat i rögle innan,
det visste jag (: Sen kände jag igen deras gamla målvakt som numera
är målvakts tränare. Gud vad jag kan ändå ;D. haha.
Efter rögle körde vi Pommer hem och sen stack jag till Jädis.
Det var väl kul?! haha, jo, men det var det ;p. Elin är så sööt ;p
haha. Choklad är också gott! ;p. haha. Alla var helt virriga igår ;p. haha!
Det var jätte kul iallafall, tack! Kom hem någon gång vid 2 halv 3 sen
gick jag och lade mig dirre.

Vaknade typ 10 i morse, åt frukost och sen fixade jag mig lite för att jag
skulle med till träningen och gå ut och gå med mamma i stället, för jag
får inte träna på en hel vecka till har mina tränare bestämt! ;o
usch och fy och bläää! Vi fick även delicato kakor som vi ska sälja
1 burk med 20 delicato bollar för 100 kr, så säg till om ni vill köpa ;)
det blir en bulle för en 5;a då ;p. haha. Dem är skit goda, så ni vet (:
Nu sitter jag bara här ska röra på mig strax och fixa lite skit.
Men puss allihopa! (:

Kommentarer
Postat av: elin

haha vi va grymma igår, helt enkelt :)

2008-11-16 @ 18:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0