Lista.

FRÅGOR;

Ditt fullständiga namn: Kajsa Andersson
En hemlighet du nu tänker berätta: neej, mina hemligheter delas bara med elin! :D
Någonting du vill att alla ska veta: Ja, tillexemel att jag tycker om fotboll? :)
En vän du älskar: Frida
Någonting du vill ändra på i världen: Nej, jag är nöjd. :)  
En dag du alltid kommer minnas: Igår, och när vi var på banan
Någonting du ser fram emot: Jaa, jul. ♥ :)
En vän som vet mer om dig, än någon annan: Den som vet mest är frida, men inte allt :D
Någonting som betyder så mycket för dig, att du skulle dö för det: Min familj.

ÄRLIGHET
Har du sagt hora till en lärare: Aldrig
Har du legat på sjukhus, på grund av narkotika eller någon annan sorts drog: Nepps
Tar du droger: Nej
Har du svikit någon: ja :/
Har du tänkt tanken att mörda någon: Aldrig :s


FRAMTID
Vill du ha barn: Trillingar (:
Kommer dina betyg vara tillräckligt bra för att gå vidare till gymnasium: Ja, det var dem ;p
Vill du gifta dig, och med vem: ja det vill jag, men jag vet inte med vem ;p.
Finns det någonting du vill göra innan döden: ja :)


KÄRLEK
Tar du kärleken på allvar: jappsi
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jag vet inte vad jag ska tro ;p
Tror du någon kan leva med samma person resten av deras liv : ja, det finns väl sånna också :)
Har du vart tillsammans med någon; Ja ;p
Är du singel :  japps
Vill du vara tillsammans med någon: Hade inte varit fel om man hade hittat rätt :)

RÄDSLA
Känner du att någon/några går för långt ibland: med?
Har du känt att någon förföljer dig: JA! :o
Har du blivit överfallen någongång: Nejs.
Går du runt och undrar över att hemska saker ska hända: Nej ;p
Tror du att det finns svar på saker där ute som du inte kommer gilla: vet inte, men det finns det säkert ;p
Är du rädd att folk ska uppfatta dej fel: nej då. :P


Kommentarer
Postat av: Hilajna.

Denna julen kommer vi inte att fira tillsammans. =/

2008-11-09 @ 12:05:38
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: EEEElin

Wiho, du är bäst Kajs. Allt är vad man gör det till och mot slutet blev det ju riktigt mysigt, haha :)

2008-11-09 @ 12:25:19
Postat av: G

Hej! Om intresse finns för ny bloggdesign till din blogg, kika in hos mig, http://babbidesign.blogg.se välkommen!

2008-11-09 @ 12:27:53
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0