lagfest

Då har man nyss kommit hem efter att
varit och hämtat frida med wilmer och mamma.
Wilmer körde dit, han är så duktig! haha (:
stolt över in bror :)

Ikväll är det då lagfest, jag och frida ska ta med kyckling
och salla, mums! Sen efter det ska vi hem till emmis och
sova där, vi ska ha så jädrans kul, tjejer! hihi.
Träning börjar 6, då ska dem ut och springa och
jag ska stanna i klubbhuset och bara vänta på dem! :(
jag vill också ut och springa! har inte rört på mig sen i måndags :o :'(
ledsenledsen. Men det kommer nog bli kul ikväll.

Imorgon ska jag till rögle med världens bästa pommer :D
+ Att jag ska kolla på hennes innebandy match innan,
hon kommer att vara såå jädrans duktig, det vet jag! (;
haha. Nej nu ska jag gå och packa pusspuss.


-kajs

Kommentarer
Postat av: pommer

vi kommer ha skitkul kajsa :) <3

2008-11-14 @ 17:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0