kalas hos fridis.

Var tvungen att gå upp klockan 7 i morse p.g.a att jag skulle gå
modell för frida linje, på öppet hus! skita pinsamt! ;p
klänningen satt blö på mig;p men sminket och håret var rätt fräckt.
Emma fixade mitt hår, tackar :) Jag och frida skulle likna framtiden,
Vi gick med en kille som hette wille;p lite fräckt eller var?!
Så när vi skulle upp på scenen dem bara, " och nu kommer
kajsa, wille och frida" haha. och så kallas Wilmer för Wille ;p
haha! Det kommer lite bilder senare :)

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och tvätta håret,
sen ska jag fixa mimg lite och så, sen sticker jag till frida larsson!
Kalasdax, thihi. Ha det gott! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0