home

Kajs är hemma och vet inte vad hon ska göra,
Mamma har gått och tänt ljus på mitt rum så här är jätte mysigt nu
Jo, jag vet vad jag ska göra. Jag ska ta min laptop
gå till sängen, sätta mysteriet på greveholm på play
sa upp min bok, börja läsa i den och sen somna!
fy fan vad bra plan (:
måste alltid ha något ljud i bakgrunde,
annars blir det alldeles för tomt ;p min tv är typ alltid på ;D
och är den inte det så sover jag (och timern har stängts)
eller så är jag inte hemma. Till och med när jag spelar musik
eller kollar på film på datan så är tv;n på. haha :D Kajsa älskar tv-apparater ;p
Jag brås på min far ;p. fast han tycker nog inte om dem längre, hihi! ;d

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0