haha

Nu har pommer nyss åkt hem. Vi kollade film, en riktigt bra fil, faktiskt ;b
Wanted hette den, i början var den rätt seg, men sen blev den bättre.
Jag måste berätta en rolig sak pommer sa idag, haha!
Vi satt i skolan och så jobbade jag om Odysseus och Troja och så kom
jag inte på vad sån borg med valv runt om heter så frågade jag pommer
" vad heter sån som man skruvar på och sen åker ner så"
Pommer känner sig jätte stolt och skriker "Parasol" hahah!
fy fasen vad jag skratta, hon såg riktigt nöjd ut efter svaret, men jag
mena bron som åker ner över vattnet och når till land på andra sidan ;p.
hahha! Det var rätt skoj! Nej, nu ska jag gå och lägga mig, Poss hej ;*

Kommentarer
Postat av: Hilajna.

Jag gillade inte alls wanted. =/

2008-11-11 @ 22:42:26
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: pommer

hahahha, men du sa aldrig va det var du snacka om ;p så sa du ju bara: någonting man kan skruva på och rulla ner, och då sa jag "parasoll" eftersom jag hade ett precis bredvid mig. men neej! allt var fel, det heter inte ens parasoll det jag mena hahha ;D;D

2008-11-12 @ 08:29:25
Postat av: Anonym

haha, pommer du är så knäppigt god ;D

2008-11-12 @ 19:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0