haha

nu har jag gjort om min sida lite, vad tycks? haha.
jag ärinte riktigt haj på detta ännu, men jag ska
nog få allt att funka ska ni se. haha.
Nu börjar snart sporten, jag lääängtar till att få höra att
rögle leder elitserien. haha efter det blir det parlamentet
och sen verkar det vara en bra film på tv4 som jag även hade
tänkt kolla på.

såhär har de skrivit om den.
Starsky & Hutch

Amerikansk actionkomedi från 2004. Polisen David Starsky är oerhört hängiven sitt yrke och jobbar ofta under täckmantel på gatorna i Bay City i Kalifornien. Polisen Ken "Hutch" Hutchinson är en bra snut men är ganska lat och får inte alltid jobbet gjort. För polischefen Dobey är de båda poliserna hans största problem tills han kommer på lösningen, att låta Starsky och Hutch bli partners. Den osannolika duon får i uppdrag att lösa det senaste mystiska mordfallet och se till att förövarna hamnar bakom galler. Starsky och Hutch har kläderna, de har frisyrerna och de har bilen, men frågan är om det räcker för att fånga mördaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0