Godmorgon!

Hejs, har vaknat och hunnit äta frukost nu. Klockan 11 är det träning
och sen blir det till att fira pappa på fars dag, Grattis pappa ♥ :)

Igår var det Ekebo med emma och elin. Tyvärr åkte emma hem tidigare
från Ekebo, hon mådde inte bra och sen hade hon nog rätt tråkigt.
Det var rätt tråkigt i början, men mot slutet blev det roligare! haha ;b.
Jag har alltid så jävla kul med elin, haha. Puss på dig! ;p

vi var hos mig innan och spela våghals, men det var rätt tråkigt
vi var för få personer ;p sen spela vi vattefallet eller pyramiden
eller vad man kallar det. Men det var tråkigt ;p. Sen satt vi bara och snacka
och hade roooligt, gick in till frida ett tag och satt där.
Sen när klockan var halv 10 så stack vi här ifrån. Så när man kom
var det ingen kö akks, gött eller vad! ;p.
I början undrade vi varför vi stack dit, det var så jädrans tråkigt
och alla var så små och ja... Men sen blev det banne i mig kul ( som jag skrev)
haha. Fast nästa gång ska jag, elin och emmis åka till étage!  så det så! ;D

Nej nu ska jag städa undan efter allt igår! haha ;p.
Fick tyvärr inga bilder. Men vi hade roligt iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0