Fredag och äntligen helg.

Nu har jag kommit hem från skolan. Skolan var faktiskt rolig idag.
Har alltid så skoj med pommis ;b. haha ♥
Jag, Clara, Anna och Pommer var på sibylla och åt idag.
istället för att äta den äckliga skol lunchen. Jag tog en
fun box med mos och köttebullar ;) så fick jag även en leksak till
armanden längst ner på sidan ;p. blåa, haha fult! men på något sätt
var de ändå rätt snygga, haha. Ni ser ju att jag har ett svart också
det var bara för jag byta ett med annis, så fick hon ett blått av mig.
Hennes var mycket finare än mina, rätt fuskigt! tihi.

Nu ikväll blir det fotboll 6 till halv 8. Hoppas jag inte behöver
gå av för  mitt knä :/ men jag ska kämpa in i det sista och
göra det bästa, jag tänker endast gå av om jag knappt kan gå
på benet! haha :D vilje stark! det är mitt mål inför träningen, haha! ;D


(den sista bilden är lite suddig, men det får tas! ;b )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0