fotboll& innebandy!

Hej idag har jag typ bara varit i skolan och haft naturkunskap och psykologi
Naturkunskapen var skit rolig idag! Jobbar med annis och pommer, de bästa!♥ ;b
thih. och på psykologin jobbade vi med målsättningar och sånt,
Han bli klar med det, vi skulle egentligen jobbat med det på nästa lektion också
men jag han bli klar ;p. får väl typ kolla igenom det lägga till och sånt strunt då ;p

Ikväll blir det fotboll igen, inomhus! läängtar, men jag kommer dock inte kunna vara med
mycket, har reda nont i knäet nu och idag har jag ändå bara gått :/. Träning kommer att
vara på gamla merjerifabriken och där luktar bara smörpopcorn! ;p haha. rätt gott :D

Imorgon är det innebandy på fotbollspasset! ;p haha. jag kan inte spela innebandy, men
det ska faktiskt bli ruskigt kul, ska få låna en klubba av pommer ;b. haha. Hoppas jag inte skjuter någon
i ögat bara :$ haha. Efter innebandy slutar vi! gött eller vad, men jag ska nog stanna kvar ett tag
om jag orkar, har inte direkt något jag kan jobba med, i så fall naturkunskapen,
men har inte så myckt kvar

Måste berätta också att jag och frida träffa Carin idag, (gamla gympa läraren) man blir så glad
av att träffa henne, hon är världens bästa lärare, jag har aldrig tyckt om någon mer.
Hon var helt sprallig och glad. Vi bytade mobil nummer så någon dag ska hon jag
och frida ut och fika (h) det ska bli så kuuul! hihi.  Nej nu ska jag gå, Puss! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0