veckan.

Hejs svejs.
Har inte skrivit på länge, så jag tänker fatta mig kort och skriva om hur denna veckan gått till.

måndagen; gjorde ingetting!

tisdagen; tränade

onsdagen; lediga från skolan så
åkte till helsingborg gick till mammas jobb
och sen vänta vi tills hon sluta, sen stack vi &
handla skolavslutningskläder. kvällen, match.

torsadagen; kollade stattenas a-lag. de vann med 5-0!

fredagen; var i skolan till typ 9 sen åkte jag och pappa till
klippan för att kolla min rygg, därefter var vi tvungna att åka till
ängelholm för röntgen sen tillbaka till klippan, gjorde bärpaj med
jessica& frids. Var egentligen meningen att vi skulle träffa axel, petter och elias
i hbg, men jessica fick inte och petter skulle spela golf. :/

lördag; frida spela match, får typ inte spela eller träna på 1 vecka ;o. eller
vara med på gympan! ska baka något sen ;p. Och kolla sommarkrysset med
mams och paps. <3

söndag; vet inte vad jag ska göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0