match

kom nästan precis hem från matchen. Vi vann med 5-1, bra spelat! Vi spelade mot Wormo, alla sa att de var svåra, men nej, haha. okej, de var inte dåliga men vi var bättre. Kändes som om jag var kass idag. Vet inte vad som hänt, men måste skärpa mig :/ Nästa match ska jag bannemig ge allt! Ska svimma på planen så trött jag ska bli! :) Åkte hem med emma och henne föräldrar, riktigt kul. haha. 

Nu senare är det HIF. Jag ska sitta fast klistrad framför tv;n. Sen får jag se vad jag hittar på, ikväll blir det taco och massa mys med familjen, får se om frids vill hitta på något senare.

Imorgon är det träning igen och jag har typ väsrta blåsan på foten, eller det har varit en blåsa och nu är det typ bara.. hmm, jag vet inte riktigt vad det är men skinnet har också fursvunnit och det gör jädrans ont! Nej nu ska jag sluta. Pyss!

422022-83


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0