söndag

söndag kväll och jag har precis varit inne och duschat, hade match innan. Åkte till stan vid ett och kom hem vid kvart i sex, det är alltid lika roligt att umgås med laget ;). haha. Imorgon är det träning igen, och på onsdag. Emma kommer tyvärr inte i morgon :/ hon har förmodligen fått en sträckning på baksidan av låter, vilket var lite tråkigt att höra, det tar ju lång tid att få bra :/ , usch ja.  Matchen började 3 och jag började på bänken :$. Men kom in efter sådär 5 - 10 min för att emma var tvungen att byta ut. Det gick väl sisådär idag, jag måste tuffa till mig och ta till mig lite mer av spelet. Jag inför mitt nyårslöfte här och nu! 1. Jag ska tuffa till mig mer 2. ta till mig lite mer av spelet. och 3. sluta äta godis och bara äta kakor och läsk på helger! (bara för att det ska låta bra;} )  haha.

Igår var betina och malin här och drack vin med mamma och pappa, eller malin drack inte vin med bettina gjorde ;). Jag gjorde facemask på malin. haha. Så söt var hon. Hon skulle ha i facemasken i typ 5 min men vi glömde att hon hade den på sig för vi kollade på tv så när vi kom på det knde man dra finget i huvudet på henne och det bara ramla av ;p. haha. Btw, sicken skräll att carola förlorade mot Nordman! hahaha. Så jävla pinsamt asså. Men man smälter nästan till andreas röst asså, den är så mysig. Han skulle gjort låten själv! då hade han bergis gått vidare till finalen direkt! Sibel var väl inte särskilt bra? haha. Ola var mö duktigare då ;) och sötare! thihi ;}
Ska snart ner och äta, väntar bara på jim, han duschar. Sen Hat jag tänkt att vi ska gå ut att gå (utan att jag frågat honom) haha. men han kan aldrig säga nej till mig, så det kommer vi göra. Mastermind ska vi också kolla på! Det är lätt den bästa Wallander filmer som gjorts, så den kan man ju inte missa! :) Nej nu ska jag öva lite franska glosor och vänta på jim. Pyss och kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0