pluggpluggplugg

lördag och emma kommer senare :). ag vill sola med frida också, men danne är där så det kanske inte går. men han kan också blir lite brun! Har inte en aning om när emma kommer med det blir väl någon gång efter 12, I think. Sen ska jag fråga hon och frida om vi kan åka till ängelholm och gå där och mysa ;). Jag har ju pengar nu ;). haha. Sen kan man ju alltid ta en fika på gallerian, mums! :D haha. Ska höra med frida senare, så ringer man bara till emma och säger att hon ska ta med pengar ;D. Vi skulle visst visa henne the big city östra också. Verkligen jätte mycket att titta på ;p. haha. Vi kanske kan cykla till godis butiken om det inte blir ängelhom annars ;). haha. Emma vet ju inte hur långt det är dit. Så säger man att det kan väl vara några hundra meter bara! haha. :)

Imorgon har vi match med stattena, det känns som om det inte kommer att gå bra, men jag ska verkligen försöka gå ut och göra mitt bästa och inte vara rädd! Jag hoppas hoppas hoppas verkligen att det går bra. Nej nu ska jag öva lite musik provet sen kan man väl läsa lite på so provet när man lika bra i igång ;p. Läste ut min andra bok nu i morse så har börjat på en ny nu ;). Den heter "smärtans hus". Det är en norsk som skrivit den så där är en del konstiga namn ;). men den är uj översatt till svensk så det ska nog gå bra. Hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0