påsklov

äntligen påsklov. som jag har längtat efter detta ! det är många prov efter lovet, men att bara få sova ut och kunna få öva på proven när som helst, skönt. Sen torsdag, fredag, lördag och söndag nästa vecka ska vi ju åka till tyskland också : det ska bli kyl. haha.

Imorgon åker jag, frida, jim, wilmer, joel, martin, bure, kanske jessica, och massa andra till danmark :) , det ska bli kul. hihi. Jag ska handla glass, har typ inga pengar för jag köpte ett skal till jims mobil. men jag fick en hundring över.  Ikväll blir det tränig, sen ska jag vara med fridis förhoppningsvis, var jätte länge sen vi var och jag saknar henne. jätte mycket :/ Hon har ju bäörjat jobba nu och jag har mycket med fotbollen och skolan, så lov är bra ibland :). thih. hon jobbar ju fortfarande men hon slutar ju inte natta tid var dag ;d. haha.

Har gjort min franska läxa nyss, man skulle ändra om några meningar och sånt sen skulle man skriva en uppsatts typ, eller där är en berättelse i boken som man får välja att fortsätta på eller massa såna alternativ, jag är inte bra på att skriva massa meningar, haha. me don't like! ;p.

Nej nu ska jag ta på mig fotbollskläder och gå ut och kicka i det lovely vädret :) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0