mys!

idag är det lördag och jag ska bara ta dagen som den kommer, antigen ska jag följa me frida på fotboll om nte det blir ska jag nog åka till familia med emma och någon kompis till henne, ikväll blir det inget ekbo för min del. Måste spara mina pengar lite ;). Jag har kommit på att jag ska börja spara lite nu. Ska försöka att inte handla kläder m.m lika ofta. ;)haha! det kommer probably inte att gå men jag kan försöka! Dessutom ha jag inga kläder till ekebo heller, så ja. jag får ta det en annan gång. Jag ska kolla på melodifestivalen och mysa med mamma och pappa ikväll i stället ;)

Wilmer hade folk som lana här i natt, men guuud så glad jag blev när jag fick veta att dem skulle lana i husvagnen. haha! Har fått höra att de ändån somna rätt tidigt, 3 ;). Det var Joel och Martin som var här. haha, man kan aldrig sluta skratta för deras dumma idér ;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0