lördag.

Nu äntligen har jag blivit av med vista skiten! På senaste tiden har det bara orsakat en massa kaos på min data! Allt har hängt sig, får starta om datan 27 gånger om dagen och den bara är allmänt seg.  Så jag hoppaspå detta nu. Känns redan som den går bättre. :) Säger bara det att installera aldrig vista ! usch ;). det är faktiskt snygga färger, ikoner m.m mera men Windows XP fungerar mö bättre :).

Ska vara med frida senare hoppas jag. Ska först cykla tänkte jga. så jag får slita mig härifrån och hoppa på motions cyklen :) Sen ska jag ut och gå med mamma senare :) Men jag ska ju inte till ekebo ikväll. Då får jag motionera extra ;). haha. Ska jag ta stavarna? (h) haha. !

Ikväll ska mor tillaga langos! mums, och melodifestivalen. haha. Nej nu ska jag gå så jag blirklar någon gång, Skriver mer sen. Pyss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0