idol.

haha. Amerikan idol är ett av mina favorit program. Haha. Vissa är så korkade och bara så roliga, haha. Jessica ska på svenska idol grejset har jag hört ;). hoppas min lilla loppa går vidare ;) . hihi. Jag hajar på henne :). Det har aldrig tidigare varit något bra program på måndagar innan, men nu är det både anna phil och idol. Tjoho för det ;).

Imorgon ska jim, marita, joel, molle, bura, patrik, pappa, mamma, frida (tror jag) och jag sitta runt vårt matbord och äta bullar, kakor och dricka saft och prata om klassresan. Mamma har bakat mocka rutor tror jag det hette och en slags socker kaka men godare, mums! hihi,

Idag har jag typ inte gjort något. Kom hem typ 2 för idag har 9:1 musik och vi slapp det ;). och på torsadg har vi hemkunskap också, thihi. och jag började måla, haha. Sen så åkte jag på träning med syster, vi blandade lag med 92;orna och så spelade vi match hela träningen. När jag kom hem sprang jag en pytte liten rund också. Men något i bröstet krampar sig och det är inte skönt. Kände det först i går på matchen och idag när jag sprang så precis i slutet kändes det också. :/ Har även ont i ljumsken. höhö, jag bara klagar hela tiden. Jaja måste sluta skriva innan jag kommer på fler ömma ställen på kroppen ;p.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0