hela veckan.

ja jag har ju inte skrivit här på ett tag, så jag kommer gå igenom dag för dag lite kortfattat och lägger in någon bild från var dag sen i lördags. :)

lördag: påarp emma kom och vi hade det jätte kul och mysigt. Hon kom vi två någon gång. Vi visade henne östra runt ;). haha. om det nu är så mycket att visa ;p. sen på kvällen skulle vi åka till godis butiken men där va stängt så vi åkte till lidl i ängelholm och köpte godis. mamma och pappa var inne hos burman, martin och bure var också här. Så jag, frida, emma, wilmer, bure och martin mös och hade det allmänt trevligt på mitt rum


söndag: Vi spelade match mot munka ljungby. Vi förlorade dock. Men vi spelade bra. Grus var det och ack vad ont det gör när man trillar på det ;p. haha.  Sen åkte jag mamma och frida till ikea. frida skulle handla lite till sitt rum, och så gick vi snabbt in på väla.


måndag:
träning och tillbaka i skolan. Från måndagen till fredagen pluggade jag bara en massa till vårt So prov som vi haft idag fredag.
(bilden är från gympan, på måndagen ) :)

tisdag: färga håret, vilket jag blev lite missnöjd med. men ska snart färga om det igen.


onsdag: sista lektionen var slöjd, det hade vi från typ 2 till 4 för att jag ska försöka bli klar med min klänning ngon gång. Jag känner på mig att den kommer bli fin. Det har varit ett helvete att sy den asså ;p. Det var även träning på kvällen.


torsdag: pingis turnering på skolan, jag kom två. Förlorade över en som går i 7;an. Hon är cp duktig och går på pingis, så jag bryr mig faktiskt inte. Jag håller mig till det jag är bra på i stället ;). Hade även jepordy med frida och jim. Jag och frida ställde frågorna och Jim ställde svaren ;). Mitt utropsskrik var. Tå! och fridas banan! haha. Frida blev lite yr i mellan åt så när hon skulle svara blev det. Vad är banan! hha. Hon skulle skrika. Banan, vad är... ! haha ;d,
(emma på resekommiten)

fredag; Prov i dag på andra världskriget, tyckte inte alls att det gick bra. Usch nej. G gick väl bra, men sicka frågor där kom på VG och MVG, inte sånt man övat på precis ;p. ach! alla tyckte typ provet var helt sär :S, haha. jaja. bättre lycka nästa gång ;). Jag, Emma, Jessica och Frida cyklade till godis butiken vid halv 2 kvart i 2 någon gång ;poch var hemma nu kvart i 3 typ. jobbig eller vad ;D och snart ska jag träna ;)
(ni kanske inte ser men de två prickarna på andra sidqan är emma och frida ;p. vi cyklade ekebo hållet och de stora vägen. Vi kom typ hem 5- 10 min före dem ;p. haha. Så slöa var de ;).

anledning att jag inte kunnat skriva är för att jag inte haft på datan för jag har varit alldeles för upptagen med läxor och att läsa min nya bok! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0