fotboll

ikväll är det fotboll igen, från halv 5 till halv 7, hoppas det inte är sånt piss väder då också. Jaja, efter det så ska boysen bjuda mig, jessica och frida på mat ;). haha. Biysen är wilmer, jim, joel, jos och bure. haha. mys! wilmer håller på för fullt och duka nu ;p. det har nog tagit någon timme för honom nu ;p. haha. han är inte van! ;p.

har läst ut min bok också. väldigt svårläst ;). men den var bra, ;p. den är lite av en barn bok. men den dög. haha. Läste lite på svenskan innan idag och nu när jag kom hem läste jag också, men då va där typ 10 sidor kvar, så det var inte så mycket att läsa ;p. jag tog den bara för att jag har en annan bok här hemma som jag håller på med som jag egentligen skulle tagit med till skolan, men glömde den ;p. så jag fick ta en lätt ;D haha

Nu har vi typ ordnat allt, skoltröjorna är beställda ochskol/klass resan är typ helt bestäld nu. Gud vad jag jessica och frida kan känna oss stålta nu, hoppas individerna i klassen kommer att tacka oss nu också ;o!

Nej nu ska jag gå och hitta på något. Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0