torsdag.

denna veckan har gått otroligt fort, imorgon är det fredag och jag hinner knappt med, och på lördag är det ekebo och jag ska dit med frida, emma& emma. Skoj ska vi ha, ser faktiskt fram emot det lite nu. haha ;) Sen måste hela försöka göra om min bakgrund för den jag har nu är ful, så helena när du ser detta och har tid, skicka mig ett meddelande och säg att du är redo för jag har hittat en bild nu :). hihi. den är ganska fin faktiskt. Det verkar kul att pyssla med sånt så hon måste lära mig, haha! :b. Det är nu klart att vi ska träna på söndag, i den gamle merjerifabriken, usch där luktar bara en massa smörpopcorn, det luktar usch men de är faktiskt ganska gått. btw när jag hör smörpopcorn kommer jag och tänka på när pontus och toussan va här i somras på kvällen och hälsade på lite tog dem med sig två påsar smörpopcorn som de skulle poppa och sedan äta här, haha! det va rätt trevligt, jag längtar till sommaren, här bor en massa goa människor i östra som man baravill umgås med.

Min Photoshop kunskap börjar utvecklas och nu kan jag iallafall sätta föremål på samma bild och skriva lite och så, om ni är intresserade ser ni ett resultat här nedanför ;b. Menjag vill lära mig mer, det är så kuul. men övning ger färdighet. haha! 



måste bara nämna att girlsen i stidsvig och östra området har bestämt sig för att de ska ut och campa i sommar  med vår husvagn mitt ute i ingenstans, fast där måste finnas vatten! :) och pappa ska köra oss någonsstans släppa oss där,m sen får vi klara oss helt själv. Mysigt det ska bli tjejer!


Kommentarer
Postat av: Hilajna

Skicka din bild, och ditt lösenord så ska jag mecka. Jobbar dock lördag-söndag så tror ej att jag orkar då. Men kanske måndag. ;P Puss

2008-01-18 @ 11:03:28
URL: http://Helenaskog.blogg.se
Postat av: frida

kajsa, vi ska campa på en camping asså ? ;b

2008-01-18 @ 23:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0