tjing

har inte skrivit på länge, men ska skriva ett nlägg idag. om det blir lång vet jag inte, men tills jag inte orkar skriva mer iallafall ;p. haha. Kan ju börja med att i tisdags hade vi föräldramöte och jag jessica och frida som är resekommiteén gav ut lite lappar om vår skolresa/ klassresa och sen fick dem lov att köpa bullar och kakor av oss :b. Vi fick typ ihop 800 k. så vi är väl uppe i 17500 kr eller något ;). haha. och vi ska försäka få 3000 och idag i skolan så ringde vi om sponsring och vi fick ihop 500 kr från gyllsjö och några hundra av pontus mormor! haham så snällt. vi börar komma framåt. På måndag morgon blir det nog mer sponsrings pengar hoppas vi på! haha.

Idag gick jag från skolan typ 11. jag och jim skulle ta bussen till ängelholm 11.22 för att provträna för jb (john bauer). Vi kom fram typ 11.55 och vi skulle vara där halv ett och så va vi på stan och gick lite sen begav vi oss till jb och då fick vi veta att det inte var någon träning för fotbollseleverna. Pga. att tränaren fick förhinder och vi fick gå därifrån. Vi gick och åt och sen gick till bussen, så ser vi att vi kom typ 2 min sent vi gick inte på biblioteket för att värma oss sä när vi sutit där tills bussen kom och sen gick vi ut och klev in i bussen och sa att vi sklle till östra men då säger busschauffören att bussen bara går till munka så vi är typ tvungna att vänta mer än kvart och vi palla inte stå ute och frysa så vi gick till stationen och väntade där. Sen gick vi ut kanske 5 min innan och så kom bussen, äntligen. och alla lutade vid den tiden så bussen blev typ helt full och alla skrek och hade sig ;p. haha Jätte jobbigt. !

Ska med frida och sola senae och ska försöka cykla strax. men nej nu ska jag gå och försöka vara lite social mot killarna somm ligger i sängen och står i dörröppningen. ;phaha. Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0