suck!

onsdag idag, började med att vi hade gympa på morgonen, vilket är mkt skönt! för då behöver man inte stress på morgonen, man slänger på sig ett par idrottskläder packar ner vad man ska ha för andra kläder efter gympan i väskan och sen tar man en macka och sticker, lätt som en plätt. Vi hade redskaps /gymnastik - idrott. kalla det vad ni vill, haha! sen va det som vilken vanlig onsdag förrutom att den gick väldigt snabbt. Vår sista lektion var Elevensval och där är svinkallt pga. att det skulle lägga nya rör som inte fungerar så alla satt med vinterjackorna och skorna på & frös. Sen åkte jag hem och började med läxa, matte, engelska glosor, började på min svenska text som vi har till fredag, man ska skriva om något man tror är intressant att kolla på om typ 50 år. Jag skrev om fotbolls& idrottsstjärnor. Hoppas hon tycker den är bra. haha.Har tränat nu ikväll, mkt kondition , haha men det behövs! Nu sitter jag på mitt rum och kolla på mitt favoritlag Roma mot torino. Totti är såklart min favoritspelare. hihi. han kom in i andra halvlek typ tio minuter efter avspark, gör 2-0 till Roma efter 2 min av hans speltid, efter ca 7-8 min så gör han 3-0 till Roma, han är en klippa asså! Hans 200;e mål i Roma tröjan. grr. haha. Jag sitter och mixtrar med photoshop, är dock inte riktigt bra ännu menjag försöker, ska lägga upp en bild så nu får se vad jag har gjort ;b.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0