söndag

Idag har jag nästan suttit vid vår symaskin hela dagen, hjälpte först mamma med att sy 3 dukar sen har jag haft den til eget bruk, haha! ändrade en tröja som jag endån inte brukar använda för att se hur fiffig jag är med en symaskin utanför syslöjdsalen, haha ! sen har jag varit ute och spelat lite fotboll också, nytt kickrekord blev det, 77 haha. sen la jag nog bara upp bollen på nacken 5 gånger :/. haha, försöker lära mig ronaldinho finten men den lyckas jag inte med så bra ännu, men övning ger fördighet! Nu på kvällen så va jag mamma, pappa och frida ute och gick, för er som,  vet vi gick till återvinningen. Nu sitter jag här och spelar yatzy med joel och jim. haha, joel är kass och jag sämre och jim är faktiskt bra, haha.

I förrgår tror jag det va,  fick jag veta att spanska läraren på vår skola är näst kusin med sergio ramos, och spelade fotboll med honom och sånt när hon va lite. owh vad avundsjuk jag blir. usch. men jag ska inte vara den där näst kusinen som skryter om att den spelat fotboll med en fotbollsdtjärna när dem va små och att dem är nästkusiner utan jag ska bli nästkusinen som det skryts om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0