min dag, lördag

vakna typ kavrt i 9. Trodde att ingen var vaken men mámma och pappa satt tysta och åt frukost i köket. Så jag joina dem, haha. sen skrev jag till frida på msn och undrade om vi skull va idagm vilket va var. Jag ville åka och sola och det ville frida också, så vi stack till klippan och sola där. Solade 16 min idag, gött! nya rör va det också. Vi hade lånat mammas bil så när vi skulle hem var vi sugna på gottis så jag ringde hem och frågade mams om vi fickköra till godisbutiken också, och det fick vi :) vi körde inom össjö för att se om danne tävlade, och det gjorde han. Vi såg hans bil ;p. Så fick frida en hel flippad idé. haha. Hon skulle köpa en gottisbit på godisbutiken i yp av ett hjärta och sätta på hans bil, vilket hon gjorde också! haha. En pussmun som hon hittade, en satt hon riktigt fast på vindrutstorkarna och en la hon under en sån vindruts grej ;p. haha. så kul det var! Vi åkte hem till frida för att hon skulle dusvha och sånt trams sen åkte vi hit igen satte oss på datan lite, kollat handbollen och lite sånt. Frida åkte väl hem runt 4 halv 5 någon gång och då började jag cykla& sen städa! det behövdes, så dammigt överallt ;p haha. Sen åt jag och min familj och nyss kollade jag på Göta kanal! haha. Jag har faktiskt lärt mig inbakadeflätor nu, så jag har gjort en på mig själv, jag vet inte om den är fin men den känns fin iallafall ;p. Imorgon blir det väla med mina favoriter frida, wilmer& jessica. Så kul ska vi ha babes& bror. haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0