måndag& fotbollsgalan

äntligen måndag och fotboll, fotbollen gick inte så värst bra idag, usch nej verkligen inte bra. Ibland försöker man men det funkar inte endån. Jag är nog sämst! Ska börja röra på mig mer så imorgon blir det nog en joggingtur ,någonstans där det inte rör sig några barn, för östra är så överfyllt med barn vid denna årstiden, haha. eller inte. Nu på kvällen så va det ju grammisgalan, zlatte vann, jag hajade faktiskt på honom, han vann utan att jag skulle behöva rösta, billigt och bra. haha. Ma fick ju nästan tårar i ögonen haha men han höll sig lika cool som alltid, ibland diggar jag honom. haha. zlatte zlatte..  snart kommer du vara bäst i världen & jag ska försöka också, jag lovar, för din skull :)

Idag följde jim med hem ett tag och vi typ gjorde typ ingetting, kolla O.C, åt och satt på datan ;p. haha. Just nu sitter jag och försker öva lite på engelska glosor, och snart ska jag ge mig in i musikens historia. Vill bara nämna att jag saknar frids något otroligt mkt, jag trodde inte det skulle hända igen, men det gjorde det och jag kan väl bara klandra mig själv, tyvärr. Frida Emilia Larsson, jag älskar dig mest, med hela mitt hjärta är du den som jag kommit närmst och som jag verkligen älskar att umgås med och litar på, Jag vet att jag aldrig kommer finna en bättre vän. Jag får väl ta tag i mig själv och göra något åt det. Jag gör läxorna som tar hela dagarna,  tränar tre dagar i veckan och typ tiden som blir över är jag väl jim eller det satans yatzy spelet. Förlåt. Jag försöker så mkt här i livet, har så höga förväntningar på mig själv,  jag känner att det blir för mycket ibland men jag kan inte bara sluta, det är för mesigt att ge upp när det är som tuffast. Jag har för höga krav när det gäller skolan eller fotbollen, som jag försöker och försöker med och det är då jag inte får ihop det och är usel. Men att alltid vara din vän och vara vid din sida, det värkar vara det svåraste för mig, men det låtar som världens enklaste grej. Och jag skäms något så in i bombens för det, syster bästis, ögonsten, Förlåt  ♥

image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0