läxa

tjohej. tisdag igen, läxdag som man också kan kalla det. gör typ alltid tråkig läxa på tisdagar, så istället för att säga tisdag kommer jag att använa mig av ordet läxdag. usch ja. Det är inte tråkig skoldag, utan efter.. träningarna är inte på tisdagar längre, utan måndag, onsdag och söndagar. Denna söndagen skulle jag ju till ängelholm och kollat på EVS och så ska jag träna, blää. hade verkligen sett fram emot den matchen, men asch. fotboll är också kul. Ikväll så ska jag träna tennis med wille. Det ska bli kul och jag ska äga ut honom. haha. jag förlorade inte med så mkt sist vi hade tävling, thihi. sen på torsdag ska jag springa med jessica och frids, kul . Att få springa har jag väntat länge på nu. Hoppas det inte regnar bara, då kommer jag bli arg på vädret. usch. btw, idag hade vi bugg på gympan. Min bror är ju phett grym på det, haha. jag lär honom allt jag kan ;). lätt bästa killen i klassen. haha. Min bror, ja! :D det va segt i början men sen jädrar gick det undan ;p. haha. Nej  nu ska jag sluta skriva här. Skriver kanske mer ikväll. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0